Το www.e-deka.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης μέσω διαδικτύου μερικών από τα είδη που εισάγει και εμπορεύεται η εταιρεία «ΔΕΚΑ Α.Ε.Β.Ε.», (Εδρα : Πολυδεύκους 40 ,185 45 Πειραιάς, ΑΦΜ:094288734 - Δ.Ο.Υ Φ.Α.Ε. Πειραιά, Τηλ. 210 4222325 / Υποκατάστημα : Μοναστηριου 22, 546 28 Θεσσαλονική, Τηλ. : 2310 520017, Διεύθυνση Ηλεκτρον.Ταχυδρομείου : eshop@deka.gr).
Τα προσφερόμενα είδη είναι : Όργανα Μέτρησης / Καταγραφής Θερμοκρασίας – Υγρασίας – Χρόνου και διάφορα άλλα είδη.
Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας και το περιηγηθείτε, παρακαλούμε συμβουλευθείτε τους όρους που αναφέρονται στην συνέχεια και που εφαρμόζονται κατά την χρήση του.
Επίσης, βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους όρους αυτούς, δεδομένου ότι κάθε συναλλαγή σας με την ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-deka.gr, διέπεται από τους όρους αυτούς, συνεπάγεται δε την πλήρη αποδοχή τους.
Για την ηλεκτρονική επίλυση τυχόν καταναλωτικών διαφόρων αρμόδια αρχή είναι ο Ευρωπαϊκός φορέας εναλλακτικής επίλυσης διαφόρων ΕΕΔ.
ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Η σύμβαση
Αφού στείλετε μια παραγγελία στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα της ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ για αγορά προϊόντων, θα λάβετε ένα Ηλεκτρονικό Μήνυμα, όπου επιβεβαιώνεται η λήψη της παραγγελίας και περιέχονται πληροφορίες σχετικές με αυτήν. Η παραγγελία σας υποδηλώνει την πρόθεσή σας για αγορά εμπορευμάτων, η οποία γίνεται αποδεκτή με την αποστολή του προαναφερθέντος Επιβεβαιωτικού Ηλεκτρονικού Μηνύματός μας, το οποίο εμφανίζεται ως «Επιβεβαίωση Παραγγελίας». Με αυτόν τον τρόπο γίνεστε το συμβαλλόμενο μέρος σε μια σύμβαση με τη ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ.
Η ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ παρακρατεί την κυριότητα των εμπορευμάτων μέχρι την πλήρη εξόφλησή τους από τον πελάτη.
Τρόποι Παράδοσης – Παραλαβής Παραγγελιών
Ακυρώσεις παραγγελιών
Ακύρωση παραγγελίας είναι δυνατή, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων στον αγοραστή
Επιστροφές/Yπαναχώρηση-Αντικατάσταση
Γενική πολιτική επιστροφών
Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αζημίως και αναιτίως και να επιστρέψει τα εμπορεύματα που αγόρασε εντός 14 ημερών, κατ' ανώτατο χρονικό περιθώριο, από την ημερομηνία παράδοσης αυτών Ν. 4242/14 (ΦΕΚ 50 Α/28-0202014).
Σε περίπτωση αποστολή λανθασμένων εμπορευμάτων ή εμπορευμάτων που φέρουν ελάττωμα ή τους λείπει συμφωνημένη ιδιότητα, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να τα επιστρέψει και να ζητήσει την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος που κατέβαλε. Στην περίπτωση χρήσης του εμπορεύματος ή αλλοίωσης της αρχικής κατάστασης ή/και της συσκευασίας του, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Επιπλέον, για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει τα εμπορεύματα προς αντικατάσταση-επιστροφή να συνοδεύοντα από την Απόδειξη Λιανικής (αφορά σε ιδιώτες) η Δελτίο Αποστολής (αφορά σε επαγγελματίες), να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον αγοραστή, να είναι πλήρη, χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή μόνον εάν πραγματοποιηθεί εντός το πολύ 14 ημερών από την παραλαβή, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 και υπό τον όρο ότι τα εμπορεύματα πληρούν τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα επιστραφούν χωρίς να πληρείται έστω και μία από τις πιο πάνω προϋποθέσεις, η ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ θα προβεί άμεσα σε επανατιμολόγηση.
Ο οποιοσδήποτε εξοπλισμός, ή/και είδη που έχουν υποστεί επεξεργασία για λογαριασμό του πελάτη της συγκεκριμένης παραγγελίας (π.χ. εκτύπωση λογότυπου του πελάτη για επιχειρησιακό δώρο), ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.
Η ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτές τις επιστροφές που δεν συμμορφώνονται με την προαναφερόμενη Γενική Πολιτική Επιστροφών και να αρνηθεί να επιστρέψει το αρχικά καταβληθέν ποσό αγοράς, ως αποζημίωση.
Διαδικασία επιστροφής
- Ο αγοραστής οφείλει να συσκευάσει τα εμπορεύματα προς επιστροφή μαζί με την απόδειξη ή τιμολόγιο και το Έντυπο Επιστροφής (RMA) ,τον αριθμό επιστροφής πρέπει να ζητήσει από το eshop@deka.gr ή τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 210 4222325
- Τα εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν και να είναι αχρησιμοποίητα.
- Το δέμα αποστέλλεται στη διεύθυνση ΔΕΚΑ AEBE, Αριστείδου 21, 185 31 Πειραιάς, εντός το πολύ 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
- Για επιστροφές εντός Ελλάδας καλέστε την ACS στο τηλέφωνο +30 210 81 90 000 ή στο 801 500 1111 (από σταθερό με αστική χρέωση) και δώστε εντολή παραλαβής με χρέωση παραλήπτη. Για επιστροφές από περιοχές εκτός Ελλάδας, ο τρόπος αποστολής είναι κατ' επιλογή του αγοραστή, ο οποίος βαρύνεται αποκλειστικά με τα έξοδα.
- Η αξία των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων θα συμψηφίζεται με την αξία των εμπορευμάτων προς αντικατάσταση. Κάθε επιπλέον χρέωση συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων μεταφοράς (επιστροφής και επαναποστολής) θα καταβάλλεται στον υπάλληλο της ACS
- Η ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για τα δέματα που πιθανόν χαθούν και δεν φθάσουν στις εγκαταστάσεις της, κατά την διάρκεια της επιστροφής τους από τον πελάτη.
ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Αριθμός Επιστροφής | |
Παραλήπτης | ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ |
Διεύθυνση | ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ 21 |
ΤΚ-Πόλη | 185 31 ΠΕΙΡΑΙΑΣ |
Χώρα | ΕΛΛΑΔΑ |
Αποστολέας | |
Διεύθυνση | |
ΤΚ – Πόλη | |
Χώρα | |
Τηλέφωνο επικοινωνίας | |
Επιστρεφόμενα είδη | |
Αιτία επιστροφής | |
Τιμές & διαθεσιμότητα
Όλες οι τιμές δίνονται σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 23% εκτός και αν επισημαίνεται διαφορετικά. Στις τιμές δεν περιλαμβάνονται έξοδα αποστολής, τα οποία εξαρτώνται από το συνολικό βάρος & όγκο της αποστελλόμενης παραγγελίας και τον τόπο παράδοσης.
Πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα κάθε είδους που πωλείται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματός της ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ, δίνονται στη σελίδα κάθε προϊόντος. Όμως, κατά την παραγγελία υπάρχει πιθανότητα απόκλισης από το εμφανιζόμενο διαθέσιμο απόθεμα, αν δεσμευμένες ποσότητες σε άλλες παραγγελίες δεν έχουν τιμολογηθεί.
Σε τέτοια περίπτωση, ο αγοραστής ενημερώνετε τηλεφωνικά ή στέλνεται ενημερωτικό Ηλεκτρονικό Μήνυμα.
Αποκλίσεις
Για τυχόν αποκλίσεις μεταξύ παραγγελθέντων και παραληφθέντων ειδών, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα. Εάν παραλάβατε λάθος είδη, λυπόμαστε πολύ γι' αυτό. Ακολουθείστε τη διαδικασία Επιστροφών και επιστρέψτε τα είδη στην ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ με χρέωση της. Κάθε αντικατάσταση θα σας σταλεί χωρίς δική σας επιβάρυνση.
Πολιτική παραπόνων
Κάθε σχόλιο για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας είναι ευπρόσδεκτο, για την συνεχή βελτίωσή τους.. Για οποιονδήποτε λόγο μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας μας στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. παραθέτοντας τις υποδείξεις ή / και τα παράπονά σας. Θα λάβετε απάντησή εντός επτά εργάσιμων ημερών, είτε δίνοντας λύση στο πρόβλημά σας, είτε δηλώνοντας χρονοδιάγραμμα για την επίλυσή του.
Ερωτήσεις
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετική με τη διαδικασία παραγγελίας μέσω του Ηλεκτρονικού
Καταστήματος της ΔΕΚΑ ΑΕΒΕ, απευθυνθείτε στο : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.